Een geslaagd ontwerp laat je lachen, stralen of verbazen. Geen 13 in een dozijn maar anders. Iedereen kent wel een voorbeeld: die doos van Coolblue waar je een poppenhuis of kattenbak kunt maken, die slogans die blijven hangen, dat jasje voor de hema-rookworst in de kou… Omdat je huisstijl deel uitmaakt van je visuele identiteit en dus zichtbaar is voor het publiek, is een huisstijl bepalend voor het imago van een organisatie. Dus het moet in één keer goed zijn. Heel anders dan anderen, maar je moet het wel durven. Wij durven zelf bijna alles.
Uw media, huisstijlen en logo’s worden altijd ontwikkeld vanuit een visie, een brongedachte die bijdraagt aan een positieve beeldvorming en onderscheidend vermogen.
Wat kost zoiets nou? Weinig. Want wij vinden ons werk leuk en hebben niet zoveel nodig. Hoe lang we ermee bezig zijn? Kort. Want we zijn snel.
Stap 1:
Allereerst snuiven we de sfeer op en kijken wij waar u zich mee bezig houdt, waar uw sterke punten liggen en hoe de zaak verder ingericht is. Wat voor type mensen werken er bij u? Is het pand in roestvrijstaal en grijstinten ingericht of is alles net hoogglans blauw gelakt? Loopt iedereen in pak of zakken de trendy board-broeken onder heuphoogte?
Stap 2:
Wij tonen u een aantal schetsen, die u desgewenst per pdf of op papier kunt ontvangen. Denk er gerust een nachtje langer over. U komt met duidelijke reacties, wijzigingen en correcties. Wij kiezen samen wat de beste volgende stap gaat worden. Daar gaan we geen half jaar over doen, we gaan snel door.
Stap 3:
Wij maken het ontwerp af en leveren het afgesproken aantal componenten: briefpapier, gevelbord, pennen, visitekaartjes, relatiegeschenken, enveloppen, autobelettering etc.
Dit werkt op allerlei manieren in uw en ons voordeel.
U weet waar u aan toe bent. Wij weten precies wat wij daarvoor moeten leveren.